Az online marketing ügynökség csapatának tisztában kell lennie a reklámtörvényben aktuálisan rögzített reklámtilalmakkal és reklámkorlátozásokkal. Még a digitális reklámügynökség gyakornokai is betéve fújják, hogy mik azok a korlátozások és tilalmak, amikre minden egyes megjelenésnél, kampányál és valamennyi ügyfelüknél figyelniük kell és be kell tartaniuk. Senki számára sem szükséges egy komoly bírság, így jobb előre ezeket fejben tartani, mint utólag bosszankodni rajta. Persze még a körültekintés ellenére is gyakran olvashatunk olyan hírt, hogy milyen büntetéseket szabtak ki a reklám és médiatörvény megszegése végett. Ezért a digitális reklámügynökség csapatában is több lépcsős az ellenőrzés, hogy minden ilyen hibát és vétséget kiküszöbölhessenek. A törvény első olvasatra olyan evidens frázisokat is megfogalmaz, mint például, hogy tilos az olyan reklám, amely erőszakos, illetve a személyes vagy a közbiztonságot veszélyeztető magatartásra ösztönöz. Mégis a legtöbb online marketing ügynökség tisztában van vele, hogy mennyire fontos ezeket az evidensnek tűnő szabályokat is leírni, hiszen a reklámpiac és szakma nem minden részvevője jár el etikusan, és ha valaki direkt törvényt szeg, annak bizony jogosan jár a büntetés, bírság.